Organizacija vjenčanja

Preuzmite brošuru

BROŠURA

Download (0.2 MB)

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam upit za organizaciju događaja Ili direktno pozovite našeg specijalistu za organizaciju događaja:

+387 66 772 730

Kada je u pitanju organizacija vašeg velikog dana nijedan detalj ne sme biti zaboravljen.

Kompleksan protokol na dan svadbe često zahteva više pomoći od one koju ste na početku planirali, kako bi svaki gost dobio zasluženu pažnju i otišao zadovoljan, pun pozitivnih utisaka. Biti spreman na iznenađenja može biti izazov za mladence koji se nalaze pod ogromnim ushićenjem.

Mi smo spremi da vam pomognemo u organizaciji venčanja.

Možemo vam ponuditi pomoć u svim segmentima organizacije vašeg vjenčanja od idejnog rješenja i koncepta vjenčanja, preko konsaltinga i planiranja, do sprovođenja dogovorenih planova.

FORTUNA - Organizacija događaja za pamćenje

Dogovor o organizaciji događaja podrazumijeva da možete izabrati našu cjelokupnu ponudu, ili samo segmente koji su vam potrebni.

Aktivnost na organizaciji željenog događaja za klijenta izvodi se sa stepenom učešća koji sami odaberete – od potpune uključenosti u sve segmente organizacije, do cjelokupne organizacije po sistemu ,,ključ u ruke”, gde mi preuzimamo cjelokupnu organizaciju, a vi samo dolazite na proslavu.

DETALJI ORGANIZACIJE

Zašto je organizacija vjenčanja zahtjevan poduhvat?

Venčanja su najkomplikovaniji poduhvat za organizaciju u odnosu na sve druge vrste proslava. Nemogućnost reprize stvara dodatnu napetost, a velika očekivanja uz odgovornost prisutna su kod svakog para.

Pronalazak prostora, odabir hrane i pića, angažovanje najboljeg benda, fotografa, snimatelja, animatora, inovativnog dekoratera ili kvalitetnog poslastičara… Sve ovo potebno je spojiti u celinu koja će stvoriti utisak savršene uigranosti tima.

Važni učesnici u organizaciji venčanja

Svi učesnici su važni, kao što je važno znati da kompletan dan može zavisiti i od naizgled ”najmanje karike”. Ako se, recimo, mladoj ne dopadne bidermajer, mnogo truda pada u vodu. Ako prevoznik gostiju ne može da priđe mestu za skup, prvi utisak gostiju teško da može da se popravi…

Udobnost i mogućnost prijatne atmosfere osnove su prostora koji ispunjava očekivanja. Cena, servis, fleksibilnost u izmeni menija, vizuelni stil, šta sve ulazi u cenu pored hrane i pića, komunikacija, odgovornost i još mnogo toga samo su neke od tema na koje treba obratiti pažnju.

Od vašeg raspoloženja i komunikacije zavisi i provod na svadbi i zbog toga je važan apsolutni komfor. Mane nekog mesta, ipak, mogu se pretvoriti u prilike ukoliko se poznaju i vide unapred. Takođe, prihvatanje da idealno mesto ne postoji od velikog je značaja, ali ponuda na našem tržištu vrlo je dobra i u najčešće odgovara odnosu cene i kvaliteta.

Pored stila fotografisanja na osnovu kojeg prvo birate saradnika vrlo je važno je da se upoznate lično. Fotograf je uz vas tokom celog dana, te je bitan faktor prijatnosti, poverenja, kao i da ume da vas opusti. Raspon cena teško je odrediti jer se kreću u razlici od čak tri puta.

„Koliko para toliko muzike“  samo je jedna od rečenica koje se u našem narodu prenose iz generacije u generaciju. Centralna tema svake dobre zabave zahteva visok nivo angažovanosti. Savet je da izbegnete bend koji ima mogućnost naručivanja pesama, kao i da razmislite korak dalje od usko profilisanih bendova ukoliko imate goste različitih interesovanja.

Broj sati svirke, poslovna politika, repertoar, cena, dress code, iskustvo i stil sviranja samo su neke od tema na koje treba obratiti pažnju. Takođe, preporučujemo da pogledate/čujete bend uživo, jer se prezentacije na internetu cesto razlikuju od realne energije.

Mnogim mladama ova tema je najvažnija. Dešava se i da interesovanje za dekoraciju pređe u prioritet već na samom početku, te se raspitivanje za ovu temu često nađe i pre samog zakazanog termina. Nepisano pravilo je da se mlade više bave dekoracijom i cvećem, dok su mladoženje okrenute hrani i muzici.

Kod dekoracije je važno imati u vidu prostor, jer nekada on nije u skladu sa željenim stilom. Nije isključeno da se dobrim dekorom može uticati na kvalitet prostora. Međutim, ovakav pristup zahteva mnogo više truda i energije.

Kreativnim pristupom se, takođe, može nadomestiti manjak budžeta. Savet je da se krene od najvidljivijih, centralnih detalja, kao što su deo za slikanje, mladenački sto i podijum.

Poslednjih godina naše tržiste je sve otvorenije kada je u pitanju dekoracija, te su mogućnosti veće, a novine za iduću sezonu pažljivo se planiraju. Ali na kraju – ”in” je ono što se vama dopada!

Proba šminke i frizure postala je imperativ. Rad koji vidite na društvenim mrežama ne mora biti toliko idealan kao što ste očekivali. Korekcije su moguće jedino ako reagujemo na vreme. Potražnja je velika, pa se nemojte iznenaditi što su mnogi bukirani mesecima unapred.

Preporučujemo da šminker i frizer dolaze na lokaciju gde mlada obavlja pripreme zbog prevoza i eventualne gužve u saobraćaju. Mir je neophodan za početak najvažnijeg dana.

Građansko venčanje može se organizovati u bilo kojoj opštini u samim prostorijama ili sve popularnijem ”izlasku na teren”. Knjige za zakazivanje otvaraju se mahom u decembru za predstojeću godinu. Ne zaboravite na okvirne takse koje plaćate, kao i to da kumovi obavezno ponesu lične karte na dan venčanja.

Crkvene knjige za zakazivanje venčanja se, slično kao i matičarske, otvaraju krajem jedne ili pocetkom iduće godine. U zavisnosti od crkve, venčanja se zakazuju na pola sata ili pun sat. Obred traje približno trideset minuta. U vreme posta nisu moguća venčanja u crkvi, pa je pre zakazivanja potrebno proveriti sve dane za željenu godinu. Crkvena venčanja se, takođe, ne organizuju sredom i petkom.

Ovo je samo jedna od važnih logističkih tema. Dobro je gostima preporučiti hotele i smeštaje ukoliko nisu u vašoj organizaciji. Samim izborom smeštaja gostiju na manji broj lokacija omogućavate i kvalitetniju logistiku prevoza, kao i organizacije ostalih segmenata. Arkadia kao stalni partner ima posebne finansijske i organizacione mogućnosti u određenim hotelima.

Prevoz gostiju od aerodroma do mjesta gdje se organizuje degađaj.

Koliko vremena je potrebno za planiranje venčanja?

Prosek pripreme svadbe veći je iz godine u godinu. Pre desetak godina taj prosek bio je šest meseci, a danas je sve bliži godini planiranja. Sa druge strane, imali smo slučajeve da smo celu svadbu organizovali za devet dana, ali i primer koji je trajao dve godine. Važno je imati podršku, što u velikoj meri čini stvari jednostavnijim.

Kao najintenzivniji rad na početku organizacije pokazali su se odabir prostora i benda. Kada imate dobru osnovu, sve drugo može ići mirnijim tempom, kako biste uživali u procesu i planiranju detalja.

Šta možete očekivati od tima FORTUNA organizacije vjenčanja?

Na dan venčanja vodićemo računa o svemu dogovorenom i pratićemo dan u skladu sa svim elementima, raspoloženjem gostiju, vremenskim prilikama i neočekivanim situacijama. Prepustite nam realizaciju svog velikog dana i budite gosti na svojoj proslavi!